Ma vei iubi


Ca un vartej de manipulari ma cuprinzi in imbratisari inselatoare,
Iar eu cred in tine si am o singuranta cand imi atingi fruntea cu buzele iubitoare.
Prin ce cunosti ma faci sa-mi doresc sa te cunosc, esti ispititor,
Dar trebuie sa invat sa te urasc ca sa nu mor,
Ca sa nu stiu de suferinta, sa pot iubi cu fascinare,
Sa dau acelora ca tine tot ce mintea lor nu are.
Dansezi cu mintea mea valsuri nenorocitoare
Si ma izbesti de zidurile mintii cu o putere naucitoare.
Nu sunt fragila! Sunt prea tare sa pierd in fata ratiunii tale
Cand tot ce tu cunosti nu vine din suflet ci sunt idei mentale.
Si te provoc sa-ncerci sa-mi insufli ratiunea, sa ma captezi in tot ce normal!
Te iubesc! Dar n-am sa-ti permit vreodata sa ma vezi ca pe un ideal!
Si-ti interzic sa crezi ca ma poti castiga, ca prin manipulare poti sa ma detii!
Aminteste-ti! Cand n-o sa te astepti, cand n-ai sa stii, ma vei iubi...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

We're all monsters

There is no one like you

Digamos