Octavian

Te vad in fiecare zi cum treci pe-aceeasi strada,
Ba mai mult locuiesti vis-a-vis
Si stii mai mult decat lasi sa se vada.
Stiu ca stai treaz pana tarziu caci uiti lumina aprinsa
Si stiu ca scri atunci cand esti trist ca ti lumina stinsa,
Nu-ti plac plimbarile eu cred, caci este mereu grabit
As vrea sa poti sa-ncetinesti de-ai stii ca esti iubit,
Pe calea ta am vrut sa merg o data si de-atatea ori,
Dar te pierdeam mereu pe drum ori ma-ntorceam-napoi.
Te-aveam in gand zile intregi iar uneori doar clipe
M-am mintit de-atatea ori ca sunt si eu pentru tine
Acel strain staruitor si te gandesti la mine,
Visam ca pasii tai marunti s-or indrepta spre mine
Si-mi vei sopti intr-o zi, candva , 'Buna, mi-a fost dor de tine'
Dar cineva, altcineva, intr-o zi m-a oprit si mi-a spus asa:
'Te vad in fiecare zi cum treci pe aceeasi strada,
Parca ai cauta ceva dar nu lasi sa se vada.
Si stiu ca-ti plac plimbarile caci te vad mereu pe-aici
Eu locuiesc vis-a-vis la casa verde cu geamuri mici,
Iar uneori cand nu te plimbi parca-mi lipsesti
As vrea sa stiu de ai iubit ori de iubesti.
Stiu ca sunt un strain oarecare si nu te gandesti la mine,
Dar eu am vrut doar sa iti spun:'Buna, sunt Octavian si mi-a fost dor de tine!'

Comentarii

  1. I'm in love with Octavian o.O
    Super poezie..mama mama da ce ai evoluat..I can't believe it!
    `Bunpa, mi-e dor de tine` :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bunpa:)) si mie mi-e dor de tine:)) Octavian rulez doesn't he?:)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

We're all monsters

There is no one like you

Digamos